mandag den 10. december 2012

Winter...

Jeg har bare siddet inde døre hele dagen og skrevet opgave. Imens har det sneet hele dagen! Her er et par stemningsbilleder, fra min frokostpause, af terrassen og haven:




I aften, efter aftensmaden, vil vi gå en lille aftentur rundt i kvarteret. Det plejer vi at gøre et par gange i løbet af decembermåned, og det er bare så hyggeligt - det eneste vi næsten kan høre, er sneen der knitrer under vores fødder;o)


Dagens decemberfact:
Ja kan lige så godt sige det som det er - Jeg har store fødder. Ikke særlig charmerende eller feminint, men jeg bruger altså str. 41 (nogle gange 42) i sko! Derfor kan det også være svært at finde sko der passer mig ordenligt. Men jeg må jo leve med det - det hænger jo nok også sammen med at jeg er høj (1.80 cm!).



                                                                      Har det også sneet hos Jer i dag?

                                                                                    *Mange smil*








3 kommentarer:

  1. Jeg bruger også størrelse 41 i sko, og i ballarinaer som regel 42.
    og det er virkelig træls:/

    Kan virkelig godt lide din header(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde valgfrit makeup for 300kr(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/12/give-away-nr-20.html

    SvarSlet
  2. tak skal du have!
    Jeg deltager allerede i din give away - og håber meget på at vinde for en gang skyld;o)

    SvarSlet
  3. Super hyggelige billeder. Jeg er ikke stor fan af sne, når man er afhængig af sin cykel på arbejdet.

    Her i Aalborg er der vold meget sne og vi får desværre endnu mere i weekenden :-(

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!