fredag den 21. december 2012

Dagen i dag har stået på rengøring herhjemme og på opgaveskrivning - nu mangler vi ikke meget!
Her til aften, har kæresten og jeg hygget med at se Tror du stadig på julemanden, og spist noget af den chokolade der var i hans julegave fra hans firma:)

I morgen skal der også bare julehygges, + at jeg har fundet en masse stillinger som jeg lige så godt kan få søgt inden jul!

En noget alternativ og lidt kedelig "adventkrans" - vil gøre noget mere ud af den til næste jul! Den fine tændstiks æske med lange tændstikker i, er et køb fra sidste år - synes den er så fin med det gamle julemotiv på.

Alle gaverne til pakkespil x 2, fik jeg pakket ind i går. Der spilles nemlig både pakkespil den 25. og den 26. december i hr kærestes familie:)

Er I ved at komme i julehumør - det er jo juleaften lige om lidt!!!!




2 kommentarer:

  1. Det ser fint ud , vi spiller også pakkeleg i vores familie, jeg er kommet lidt mere i julehumør men ikke meget i år må jeg desværre sige :(

    SvarSlet
  2. Hvor hyggeligt med julefilm:) Her har vi de sidste dage med sygdom set Far til fire - til julebal i nisseland MANGE gange. Liva er helt vild med den film;)
    Dejlig juletid til dig:) Vi er ved at komme i stemning igen - efter en hård omgang med sygdom.

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!