søndag den 9. december 2012

Glædelig 2. søndag i advent kære læsere!

I går tilbragte vi hele dagen ved mine svigerforældre, hvor mormorens 81 års fødselsdag blev fejret. Da gæsterne var taget hjem, blev vi og bagte julesmåkager sammen med min svigermor og kærestens 2 søskende. Sidst på eftermiddagen nød vi gløgg og æbleskiver, som vi havde medbragt.


Hold da lige fast hvor det havde sneet i nat! Vejen var dog heldigvis blevet ryddet og i dag har vi igen tilbragt dagen i familiens skød, dog denne gang min familie, da min papfar fylder 61 år. Der var igen gløgg og æbleskiver og andre lækre sager.

I nat og i morgen skal det sne igen, men håber vejen er ok til at køre, da jeg i morgentidlig skal havde bilen på værksted.

Min adventsgave fra svigermor, stod i dag på julepynt! Nogle kagemænd- ophæng, en sølvfarvet kogle og svamp, og en lille nissemand;o)
Jeg forærede hr kæreste en blå hue i adventsgave, som matcher hans nye mørkeblå vinterjakke og blåstribet halstørklæde;o)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar!