torsdag den 6. december 2012

Gaver fra min julekalender so fare:


Bag låge 1: 60 ml Cranberry Joy shower gel
Bag låge 2: 60 ml Peppermint Cooling Foot Lotion
Bag låge 3: Foot Smoother mod tør hud
Bag låge 4: 60 ml Rainforest Shine Shampoo
Bag låge 5: En lille hårbørste (lige til at have med i tasken)
Og i dag gemte der sig 60 ml Mango Shower gel

Nogle lækre gaver. Men hvis jeg i løbet af december, får en gave jeg ikke kan bruge, må man komme ind og få den byttet. Måske jeg gør det med gave nr. 2- jeg har altid kolde fødde, så de trænger ikke til at blive kølet yderligere;o)

Dagens decemberfact:
Jeg begyndte at studerer efter jeg havde været på efterskole i 10. klasse. Jeg tog Hg1 og Hg2 på en handelsskole, først fordi jeg troede jeg ville være dekoratør, men endte med at få praktikplads i en tøjbutik, hvor jeg stod i lære i 2 år. Jeg fandt dog hurtigt ud af, at det nok ikke lige var mig alligevel. Gjorde dog uddannelsen færdig, og fik et vikariat efterfølgende i en anden tøjbutik, som stoppede efter ca 4 måneder. Herefter gik jeg desværre arbejdsløs i ca 1 1/2 måned, fik så arbejde i en boghandle, som slet slet ikke var mig, så der stoppede jeg hurtigt igen og begyndte så at tage HF enkeltfag på VUC i 1 år. Derefter søgte jeg ind på pædagogseminariet, og kom ind! Der har jeg så snart gået i 3 1/2 år og er ved at være færdiguddannet pædagog, og det er en rolle der passer mig meget bedre end butiksassistent! Brænder virkelig for at komme i gang med at arbejde, så håber bare en af alle mine ansøgninger giver pote;o)


4 kommentarer:

  1. Fine sager i kalenderen :) Lækkert at man må bytte hvis det er!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja synes også bare det er super smart!

      Slet
  2. Hvor er det smart, at man kan komme ind og bytte til noget andet, hvis gaven ikke er noget:) Hmm, næste år må jeg lige prikke til manden, for den pakkekalender er da virkelig lækker?!:)
    Og hvor må det være dejligt, at du har fundet 'den rette hylde':) JEg er sikker på, at du vil være en god pædagog:)
    PS. Jeg sender tøjet afsted i morgen:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også bare så hyggeligt at få en gave hver dag!!!!
      Uh jeg glæder mig til at modtage tøjet;o)

      Slet

Tusind tak for din kommentar!