mandag den 3. december 2012

Nyt look + jeg søger et godt råd

Så har bloggen fået et mere vinter/julet look!
Jeg er tilfreds med det - det tog mig lidt tid, da jeg stadig er ny når det gælder bloggens udseende. Jeg har lavet headeren i Pickmonkey - programmet, som jeg tror jeg vil bruge fremover også....
Hvad synes I??? Vil meget gerne have konstruktiv kritik!

Jeg søger et godt råd:
Når jeg tager min vinterjakke af, er jeg nogen gange sat til med hvide fjer! Det er ret så irriterende, da det virkelig er en dejlig varm jakke. Nogen der ved om man kan gøre noget ved dette problem?
Jeg har før hørt, at hvis man har en pels der fælder, skal man ligge den i fryseren og vupti så skulle den ikke fælde mere, men i dette tilfælde er det jo ikke helt det samme...
Jakken er den jeg har på, på billedet i min nye header.




1 kommentar:

  1. Ih, din nye header er bare rigtig fin:) Jeg drømmer også om en ny header, meeen det bliver vist ikke til noget foreløbig:)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!