søndag den 2. december 2012

1. søndag i advent

Dagen startede med at jeg gav hr kæreste en adventsgave (et par Simsons jule boxershorts) og jeg åbnede endnu en låge i den flotte kalender fra The Body Shop! Vi åbnede også hver en adventsgave fra hans forældre, og det var en chokoladekalender og en skrabekalender hver! Herligt! + at jeg så også fik en skrabekalender fra kæresten - han er så sød! Så gik vi en tur i skoven - det har jo sneet helt vildt i nat, så der blev taget nogle billeder! Så tog i til julemarked, men det var rigtig koldt og der var alt for mange mennesker... I eftermiddags var vi som tidligere nævnt, til familiefødselsdag - hyggeligt!







Som jeg før har nævnt her på bloggen, vil jeg i december måned løbende komme med nogle små "facts" om mig, som en del af de andre indlæg på bloggen....
Og her er den første af slagsen:
Min yndlings farve er RØD! Jeg synes bare at sådan en postkasserød farve er så flot, og det er jo heldigt her i december, hvor der er så mange røde nisser og andet julepynt!

Fortsat god 2. december!



1 kommentar:

  1. Det er så hyggeligt med al den sne:) og skønt med adventsgaver:)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!