torsdag den 13. december 2012

Da jeg kom hjem i eftermiddag, efter 8 timers hårdt arbejde + 19km på cykel i noget ikke-cykelvenligt-overtøj og støvler, overraskede hr kæreste mig med denne fine juledekoration + en krans som han mente jeg kunne få en adventskrans ud af (dog noget forsinket):






Den 7.dec fik jeg: Sweet lemon bodylotion
Den 8. dec.: En stor neglefil
Den 9. dec.: Lipgloss
Den 10. dec.: Rainforest conditioner
Den 11. dec.: Vitamin E moisture cream
Den 12. dec.: Chocomania shower cream
Den 13. dec.: Chocomania Body scrub



Dagens decemberfact:
Min ynglings årstid:
Jeg er ikke særlig vild med efteråret, fordi jeg ofte på denne tid af året bliver hurtigere i dårligt humør, er mere træt, og så kan jeg ikke tænke på andet end jul! Vinter er både godt og skidt. Godt fordi det er jul! og skidt fordi det hele tiden er koldt og man bliver nødt til at tage så meget tøj på hele tiden. Forår er ok - det bliver lunere og naturen begynder at springe ud. Sommeren er dejlig, på grund af sol og varme og fordi det er min fødselsdag;o)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar!