onsdag den 19. december 2012

ÆV!

Fik ikke den stilling som jeg var til samtale om i går, desværre! Man skulle være med til at opstarte en vuggestuegruppe, og de har så valgt en der havde noget erfaring med det, så kan sagtens forstå dem, men er bare ærgerlig!
Men jeg må op på hesten igen og søge videre! Jeg havde heller ikke den bedste fornemmelse i maven, efter samtalen - synes ikke det gik mega godt, men jeg er heller ikke vildt god til at formulere mig mundtligt, især ikke når jeg er nervøs!
Nu har jeg da den erfaring med...

Havde denne lækre strik på i går til samtalen. Købte den for kun 100kr, efter jeg havde været ved tandlægen. (skal desværre ha' lavet et hul på den anden side af det nye år).

Nå jeg må i gang med at lede videre efter nye stillinger at søge....



2 kommentarer:

  1. Øv bøv, det var ærgeligt! Men ja op på hesten igen :)

    Hvor er det en lækker trøje, du ser super fin og julet ud i den!

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!