søndag den 16. december 2012

3 lækre sager!

Lørdag formiddag smuttede jeg forbi posthuset for der var nemlig ankommet en dejlig pakke til mig!
En tøjpakke fra Polkapigen Susanne, der har denne herlige blog!
De 3 billige stykker tøj, var noget hun solgte ud af for nogle dage siden, og jeg slog til med det samme, uden af vide om det overhovedet ville passe- men det gør det! Så fantastisk!


På det store billede, er jeg iført den cremefarvede tunika - sådan så jeg ud til en afslappet 50års fødselsdag i går;o) Derudover var der en sort kjole med stropper og en råhvid top med blonder. Og så havde søde Susanne skrevet et julekort;o)

Tusind tak for tøjet Susanne!


2 kommentarer:

  1. Hvor er du sød - selv tak, Charlotte:) og hvor ser du bare godt ud i tunikaen:)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!