mandag den 3. december 2012

Elsker denne julesang med Celine Dion!







Dagens december fact:
Jeg har boet 6 forskellige steder i mit liv. Det er ikke mange i forhold til andre, men det er jeg egentlig glad for. 
De 3 første steder var i min lille barndomsby ude på landet, kan dog ikke huske det første sted, tror også jeg var omkring 1 år da vi flyttede derfra. 
Det 4. sted, var da jeg flyttede hjemmefra til en ungdomsbolig i nærheden af hvor jeg var i lære (i en tøjbutik i storbyen). Der boede jeg ca. 1 1/2 år og så flyttede jeg i en taglejlighed, hvor hr kæreste efter ca 9 måneder flyttede ind. Men der blev for trængt, da der var mange skråvægge og vi er to høje mennesker, og så blev den for dyr, så vi flyttede ind i den lejlighed vi bor i nu på 61 km2 + 18km2 terrasse/altan! Her har vi boet i ca 3 1/2 år og har været rigtig glade for den, men nu er vi nået dertil hvor vi ikke rigtig gider det der med lejlighed mere og gerne vil have vores eget hus! Nu er jeg jo snart færdig uddannet pædagog, og kæresten har fuldtidsjob, så nu begynder vi snart at kigge efter et hus, og håber på jeg får et godt job når jeg er færdig!!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar!