onsdag den 12. december 2012

Kommentarproblemer løst + dagens decemberfact

Jeg er netop gjort opmærksom på, af søde Anja som har bloggen www.anjao.com, at det ikke altid har været helt nemt at skulle kommentere på min blogindlæg. Dette burde være i orden nu - så læg endelig en kommentar når I lyster;o)

Her er lige en decemberfact:
Mine ynglings tv programmer:
I øjeblikket får jeg (af uvisse årsager) faktisk ikke set så meget fjernsyn som jeg normalt gør. Men i denne tid elsker jeg når der sendes en julefilm! Ellers kan jeg godt lide at se Venner, Hotel Zimmerfrei, Nyhederne, De unge mødre, Natholdet, Station 2- efterlyst, Californication, og fulgte også med i den sidste sæson af Forbrydelsen. Det er nogenlunde det jeg ser i tvet, og så selvfølgelig hvis der ellers kommer en god film eller en spændende dokumentar.

Hvad ser I til daglig????

4 kommentarer:

  1. Jeg er på arbejde i dagtimerne, og når jeg så komemr hjem, så er det mest nyhederne der er i tvet.
    Men glæder mig til juledagene hvor der er julefilm næsten hele tiden :)

    SvarSlet
  2. Skønt at det er blevet nemt at kommentere, fordi du kan tro, at jeg læser med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt at høre! Du er velkommen til at blive fast læser;o)

      Slet
  3. Åh, hvor dejligt, at du fik løst det med kommentarerne - så er det en del nemmere at lægge en hilsen:)
    Jeg får ikke set særlig meget tv, nok fordi jeg har børn;), men julefilm er jeg også ret så vild med:) De gør bare december endnu bedre:)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!