lørdag den 1. december 2012

Glædelig 1. december!



Jubiiiii! Endelig er vi gået ind i julemåneden!
I går bød jeg julen velkommen ved at pynte til jul samt at høre julemusik. I dag bagte jeg boller og lavede et hjerte fad med lidt lækkerier, til når kæresten kom hjem fra overnatning på hotel p.gr.a julefrokost langt hjemmefra i går. Jeg lavede havregrynskugler for første gang, og de smager dejligt, men synes det var ret så svært at få "dejen" til at klistre sammen og få kokosen til at hænge fast, nogen forslag???
Jeg pakkede min mors adventsgaver i en kasse, så hun kan få dem i morgen hvor vi skal til familiefødselsdag. Vi har her i eftermiddages besøgt svigerforældrene der have adventsgaver til os - så hyggeligt! Og nu er jeg i gang med at lave risengrød! I morgen formiddag (inden vi tager til fødselsdag) tager vi på julemarked - det er så hyggeligt og stemningsfuldt!
ELSKER jul!!!!












Jeg deltager forresten  i denne give away "hjemme hos Snullmor" og i denne give away hos Lonni's Verden.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar!