søndag den 30. december 2012

2013 - here I come!!!!!

Så er kjolen fundet frem, neglelakken lagt, og bordpynten (som jeg skulle stå for) købt! Føler jeg er klar og parat til at byde det nye år velkommen, og sige farvel til 2012!


Afprøvede min hårdonot i går - måske jeg skal have mit hår sådan i morgenaften? Overvejer dog også det løst hængende med lidt fylde....?

Kedeligt regnvejrsdag i dag! Håber det bliver bedre i morgen aften!

2012 har været et fint år for mit vedkommende, men ser frem mod et endnu bedre 2013!

- I januar skal jeg op og forsvare min bachelor, og bliver dermed færdig uddannet pædagog - JUBBIII!
- Jeg håber snart at finde mig et godt pædagogjob i en børnehave eller vuggestue og ser frem til at starte på det!
- Til februar fylder min kæreste endnu et år...
- Vi vil i det nye år begynde at kigge mere på hus, og håber at flytte i 2013!
- Glæder mig så meget til at foråret begynder at titte frem, og til maj skal vi til min kusines konfirmation
- Glæder mig rigtig meget til det bliver sommer - savner varmen, solen, middag på terrassen, solbadning på stranden og de lange aftener + at jeg har fødselsdag! (håber også at der kan blive lidt ferie!)
 - Derudover håber jeg at kunne finde mere tid til veninderne, og at vi undgår sygdom og dødsfald i familien!(7-9-13 og bank under bordet!)

Ellers ved jeg ikke endnu hvad året vil byde på, men forhåbentlig en masse gode og positive stunder!

Rigtig mange TAK for at I læser med på min blog - det betyder meget! Og mange tak for jer der er faste læsere og tak for alle jeres kommentarer!!!!!! Glæder mig rigtig meget til at blogge endnu mere i 2013, og til at læse med på jeres blogge!


RIGTIG GODT NYTÅR TIL JER ALLE!!!!!







7 kommentarer:

  1. hej! sikke en fin blog du har! vi følger dig nu med bloglovin, og håber at du vil tage et kig forbi hos vores blog og måske også følge os? :-)
    vi glæder os til at se mere fra dig!
    kærligeste hilsner Josefine og Sille

    www.garderobeskab.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine negle :)
    Rigtig dejligt nytår Charlotte :)

    SvarSlet
  3. Velkommen til dit første nytår i Blogland :0)
    Håber du får meget glæde af at blogge og de bekendtskaber det kan føre med.
    Fin blog du har. Vil se mere ind hos dig, når vi alligevel skal sidde med benene oppe de næste par dage (jeg skal nemlig først på job igen d.3/1 :)

    Tak fordi du fandt forbi min blog og så vil jeg ønske dig et rigtig godt nytår og lykkebringende 2013.

    SvarSlet
  4. Tak for din søde kommentar på min blog, jeg ønsker også dig et rigtigt godt nytår : ) Vi blogges ved i 2013 ; )
    PS! Jeg synes du skal vælge den festlige hårdonut til en festlig aften ; )

    SvarSlet
  5. Kære Charlotte - et rigtigt godt nytår til dig også.

    SvarSlet
  6. Rigtig godt nytår til dig også, det lyder til at du har en masse at se frem til i 2013! :D

    Super fine negle, du fik lavet! Hvad endte det med, med håret? :)

    - Louise
    http://allthingsglitters.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. dejligt med en masse gode ting at se frem til i det nye år.
    Håber du har fået en god start.
    Klem Lonni

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!