fredag den 28. december 2012

Mine julegaver 2012




Fra min mor og stedfar:
Heart lysestager fra Holmegård
Landkort med ophæng i sort/hvid
Gavekort til NOANOA

Fra kæresten:
Mobil (Sony Ericsson Xperia)

Fra min ene søster og niece:
Mobiltaske (er byttet til en anden slags)

Fra min anden søster og niece:
En sort cardigan og en guldglimmer neglelak

Fra min mormor og morfar:
Penge

Fra min far:
Penge

Fra min svigermor+far og svigermormor:
En cardigan fra NOANOA (fik en dyr ring i fødselsdagsgave i sommers, som udgjorde noget af julegaven også)

Fra min kærestes lillesøster:
En slags sort gennemsigtig cardigan og noget glas julepynt

Fra svigerfarmor og farfar:
Niveacreme og Lene Bjerre lys


                                                            En dejlig gavehøst!!!





1 kommentar:

Tusind tak for din kommentar!