fredag den 7. december 2012

Det er fredag: Jubii!
Har fået blærebetændelse endnu engang: NEDTUR!
Har været henne og gøre rent: Kedeligt!
Tjente lidt penge: OPTUR!
Har ryddet op her hjemme: Kedeligt, men dejligt bagefter.
Orkede ikke en gang rengøring herhjemme også, selvom der trænger: Træls!
Har skrevet en smule på opgaven: Lidt kedeligt, men har nu lidt god samvittihed
I morgen og søndag står i familiernes tegn: Dejligt, men orker ikke at skulle rende på toilettet hele tiden!


Dagens decemberfact:
I dag, er den inspireret af Rikke Claudia der har bloggen Believe in Butterflies. Hun lavede nemlig den anden dag et indlæg om hendes fine taske. Tag og smut forbi hendes blog - den er så hyggelig og stemningsfuld!
Så i dag vil jeg også give jer et lille smugkig i min taske:



Den er dog ikke så spændende som Rikke Claudias, men her er den!
1.: En sort læderlook taske jeg bruger til hverdag.
2.: I den er der altid en håndcreme, en kuglepen, en læbepomade, et lille spejl, en vandflaske og nogle papirlommetørklæder
3.: Min store kalender har jeg også altid med mig, og sidderne er fyldte, da jeg er rigtig glemsom!
4.: Så har jeg selvfølgelig også altid min pung med mig. Ønsker mig dog en ny, da den er ved at være slidt.

Mit nøglebundt ligger nogen gange også i tasken eller i min jakkelomme. Når jeg tager til kor, har jeg min kormappe (ringbind) i tasken, og når jeg tager i skole, har jeg tit bøger el min lille computer deri. Om sommeren ligger der som regel også et par solbriller. Tyggegummi har jeg også altid med mig + en el flere hovedpinepiller. Ofte ligger der også et stykke frugt i tasken.
Jeg har selvfølgelig også altid min gamle telefon med mig. Ønsker mig virkelig en ny - den er så gammel og træls, og så tager den virkelig dårlige billeder, som jeg ellers gerne vil kunne gøre når som helst! (Men budgettet er desværre ikke til det).

Fremover satser jeg på at finde mig en bedre håndcreme (kan simpelthen ikke leve uden!), huske at ligge en neglefil i tasken, og tænker at den lille børste jeg har fået i kalendergave også skal have sin faste plads i tasken. Jeg vil også prøve at huske at ligge en lille parfume el deo i taske, så man altid dufter dejligt;o) Og noget håndsprit. Mange har make-up i deres taske, men jeg har ikke dobbleup, så det er her hjemme.
Derudover vil jeg egentlig også bare gerne have mig en anden taske! Den er et par år gammel nu og købt i Pieces, dog har den holdt rigtig godt, selvom jeg nogen gange bærer nogle tungeting i den. Håber jeg måske kan være heldig at finde en ny fin taske på udsalg til januar - er jo fattig studerende;o)


                                I må alle have en rigtig god fredag aften!







7 kommentarer:

  1. Jeg har en GIVE-AWAY igang på bloggen
    hvor du kan vinde et ur fra DYRBERG/KERN til værdi a' 1000,-
    Kig forbi og deltag, hvis det lyder fristende? :D

    http://www.fashionbysterup.dk/2012/11/give-away-3.html

    SvarSlet
  2. God bedring med blærebetændelsen, og husk masser af væske og tranebær kapsler :-)
    Træls at have :-(
    God weekend :-)

    SvarSlet
  3. Sikke en blanding af godt og mindre godt! Øv med blærebetændelsen! God bedring:)Håber weekendens familiesamvær er rigtig hyggelig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har det heldigvis lidt bedre i dag, så pillerne hjælper heldigvis!!!

      Slet
  4. Tak for dine søde ord! :)

    Skønt indlæg du har fået lavet! :)
    Og rigtig god bedring med blærebetændelsen
    - har jeg selv haft mange gange og det er bare ikke sjovt! ;(

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!