torsdag den 27. december 2012

Julen 2012

Sikke nogle dejlige juledage! Men de er også bare fløjet af sted!
Selvom jeg først kom hjem til min mor den 24. december, nåede vi det hele - pynte juletræet, hygge, dække bord, klæde om, og se Disneys Juleshow!
Så kom gæsterne og vi havde en herlig juleaften, med god mad, lækkert snold, hygge i lange baner, dans om juletræet (med falske sangstemmer og en masse grin!), og en hel masse gode gaver (dem viser jeg en af dagene!)!



Håber I alle har haft en dejlig jul!?







6 kommentarer:

  1. Lyder til at du havde en dejlig juleaften! :)
    Det havde vi også og vi griner også altid
    når vi danser rundt og juletræet og synger hehe :D

    SvarSlet
  2. Det lyder som en rigtig dejlig og hyggelig dag :D
    min var også super !

    Jeg har en give-away på bloggen, hvor du kan vinde et ur fra DYRBERG/KERN til værdi a' 1000,-
    Kig forbi, hvis det lyder fristende
    http://www.fashionbysterup.dk/2012/11/give-away-3.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det skam også! Elsker jul!
      Jeg deltager nu i din give away!

      Slet
  3. Sikke ngle dejlige jule billeder:)

    Jeg havde en fantastisk jul:)

    -Bettina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det var også en dejlig jul, igen igen....

      Slet

Tusind tak for din kommentar!