torsdag den 20. december 2012

Der er kun 4 dage til juleaften! Hvor er det vildt! Tiden er gået al for stærkt!!! Kan jo næsten ikke følge med!
Men der går også meget af min tid med at skrive bachelor og skrive ansøgninger...

I dag var jeg igen på 'rengøringsjob', og de var så søde at der lå et julekort til mig samt noget dejlig chokolade;o)




Dagens decemberfact:
Mine jobs siden jeg begyndte at tjene lidt penge til mig selv:

- Jordbærplukker i sommerferien mellem 9. og 10. klasse. Det var et hæsligt job!
- Da jeg gik på handelsskole, gjorde jeg rent på min mors arbejdsplads og ved en privatfamilie.
- Jeg arbejdede i en tøjbutik da jeg stod i lære i 2 år efter handelsskolen.
- Jeg arbejdede i en anden tøjbutik i et 5 måneders vikariat.
- Så gik jeg ledig i ca 1 1/5 måned.
- Jeg arbejdede 1 måned i en boghandel - det var slet ikke mig!
- Imens jeg gik på VUC i 1 år, gjorde jeg rent ved 2 private familier.
- Dette fortsatte jeg med, imens jeg gik på seminariet
- I løbet af uddannelsen har jeg arbejdet i 3 praktikker : i en specialbørnehave med børn der har autisme, i en stor børnehave og til sidst i en vuggestue.
- I foråret for snart 2 år siden, var jeg tilkaldevikar i 2 institutioner
- Nu, hvor jeg stadig studerer, er jeg vikar i den vuggestue hvor jeg sidst var i praktik i, samtidig med at jeg jo så stadig gør rent ved en af familierne. Og så søger jeg pædagogstillinger på livet løs, da jeg er færdiguddannet den 25. januar og brænder for at komme rigtig i gang!!!





6 kommentarer:

  1. Jeg er også pædagog studerende, dog først færdig i januar 2015 ;-) Lige nu er jeg i min 2. Praktik i en vuggestue. Rigtig spændende :-)
    Følger tit med hos dig :o) God jul!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for kommentaren Susan- har du også en blog?
      Vuggestue - arbejdet er lige mig!
      Håber også du får en rigtig god jul;o)

      Slet
  2. Ja, susankonradsen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen dig følger jeg jo også jævnligt, kunne bare ikke lige se din blogs navn ud fra dit navn og billede;o)

      Slet
  3. Hvor sødt af dem at lægge en julehilsen til dig:)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!