søndag den 16. december 2012

ELSKER jul og december måned!!!!
Det er SÅ hyggeligt at vågne op til gaver! I dag fik jeg disse 2 gaver i adventsgave af min svigermor:




Tør næsten ikke at nævne det, meeennn kan heller ikke lade være: Gæt hvad jeg skal på tirsdag! Jeg er blevet indkaldt til jobsamtale i en børnehave!!!!! Vildt fedt! Men er godt nok også ved at blive lidt nervøs over for hvad de mon kan finde på at spørge om, og om jeg kan svare det jeg gerne vil!? Hvis nogen har nogle gode fif til hvordan man kan forberede sig, må I meget gerne smide en kommentar!!!!

Dagens december fact:
Jeg føler ikke jeg egentlig har rejst til udlandet så  meget som mange andre, men når jeg lige får skrevet det ned, bliver det alligevel til at par lande:
- Sverige (1-2 gange da jeg var lille)
- Tyrkiet (1997 + 2011)
- Frankrig (1998 + 2004)
- Mallorca (2000)
- Cypern (2001)
- Ungarn (2002)
- Norge (2003)
- Bruxelles (2004)
- Italien (2006)
- Kreta (2009)
- Tyskland (op til flere gange, dog mest for at handle)



8 kommentarer:

  1. Held og lykke, jeg krydser for dig! Har ikke nogle tips desværre :)

    SvarSlet
  2. Jeg krydser fingre for dig. Jeg har egentlig ikke så mange andre råd end at gå tidligt i seng i dag, stå op i god tid i morgen, og så tag noget tøj og make-up på, som du føler dig rigtig godt tilpas ved. Så længe du føler dig selvsikker skal det hele nok gå! Held og lykke :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for svaret! Jeg har siddet her til aften og prøvet at forberede mig på nogle gode svar, men lidt svært når jeg ikke aner hvad de vil spørge om....
      Tak - kryds alt for mig!

      Slet
  3. Fedt med jobsamtalen :) Mit bedste råd er at være dig selv, men fremhæv de ting som du ved at de lægger vægt på. Jeg krydser fingrer for dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja det er super fedt, håber det kommer til at gå godt!

      Slet
  4. Så må det være i dag det gælder:) Jeg krydser fingre og håber det bedste:)

    SvarSlet
  5. De er så skide smarte de der vanter! Lækker adventsgave :)

    Knus Jessica

    www.adicters.blogspot.com

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!