tirsdag den 30. oktober 2012

YAHHHOOOOOO!!!

...var hvad jeg udbrød, da jeg havde fået min karakter efter min musikeksamen i går formiddags!
Hele søndagen havde jeg øvet øvet øvet, fået kvalme, øvet noget mere, tudet lidt, øvet igen og så lige øvet igen inden midnat! Mandag morgen kunne jeg ikke få ret meget mad ned, havde ondt i maven, var forvirret og nervøs, og kunne ikke finde ro.
Havde det ikke godt da jeg gik ind til eksamen, men jeg skulle starte med at vise min lærer og cencoren noget jeg havde arbejdet med - nogle sang og musik lege man kan bruge til at stimulere vuggestuebørns sprog (hvor nogle medstuderende hjalp med at "agere" børnene), og derefter fortalte jeg dem om hvad netop de sange kunne gøre og hvilke musikalske elementer der var i dem som også går igen i sprog og kommunikation. De sidste 15 min spurgte de så ind til en masse ting, som jeg ikke kunne have forberedt mig på.
Men det endte alt sammen godt - jeg gik nemlig derfra med et stort 10 tal!!!!!!!




Er bare SÅ glad! Både fordi jeg overlevede og ikke gik helt i sort. Men også over at censoren sagde bagefter, at hun virkelig håbede at jeg ville få et job i en vuggestue eller børnehave, for der var da ikke nogen der kunne undvære mig - jeg var jo så dygtig og engageret! Pisse fed kommentar lige at få med sig!!!!
Jeg skrev efterfølgende en besked til min "gamle" vejleder fra min sidste praktik i en vuggestue, og hendes respons var også dejlig at få: "Hvor er du sej! Du er og bliver en super pædagog! Stort tillykke!"  og fra en anden kollega: "TILLYKKE, hvor er du sej - du blir' en super pædagog!"
Så nu er jeg bare mega glad og tilfreds, var så træt efter eksamen, at jeg sov en times tid om eftermiddagen!
Dagen i dag er sat af kun til afslapning!!!! Jeg ser lige om jeg får taget mig sammen til lidt rengøring og får lavet lidt æblemos (det er vist på tide inden æblerne blir for dårlige) og så skal der laves hjemmelavet burgere i aften;o)








                                                *STORT SMIL*


7 kommentarer:

  1. Stort tillykke! Hvor er du altså bare sej :-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak Trine! Er også så glad!

    SvarSlet
  3. Hvor er du bare god!! Kæmpe stort tillykke med det flotte 10-tal! :-)

    SvarSlet
  4. Wauw, super godt gået!
    Stort tillykke med den flotte karakter :)

    Venlig hilsen Pia

    SvarSlet
  5. The most important pastas need to however you have to be exhausted and set at bay.
    Test it out anytime! Tempo down ovum, mister, moreover acrylic.


    My weblog :: toaster ovens ()

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!