fredag den 5. oktober 2012

I'm blue, da ba dee da ba die


 
Da vi flyttede ind her i lejligheden, var væggene på badeværelset hvide og den nederste 3. del, var mørkeblå, samt nogle enkelte fliser var også mørkeblå.
Jeg synes faktisk det passer rigtig fint til et badeværelse i de farver, så det har vi beholdt lige siden.

Her er et lille kig til 'det blå badeværelse':




2 Malerier fra vores tur til Kreta. Ansigtsprodukter fra Nivea + en parfume. Vores blå tandbørster, en blå lysestage (for det skal også være hyggeligt at tage et bad nogen gange). Blå fliser. Min lyseblå morgenkåbe. Kunne være jeg skulle anskaffe mig nogle mørkeblå håndklæder;o)

2 kommentarer:

  1. Blå er en skøn farve :-) Er helt vild med lysestagen!

    SvarSlet
  2. Ja er den ikke fin! Jeg har den i andre farver også - købte dem for nogle år siden i Søstrene Grene, og de er bare stadig fine!

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!