fredag den 26. oktober 2012

Efterår

Selvom jeg ELSKER julen, prøver jeg at nyde efteråret en smule mens det er her. Det er ikke noget jeg er god til, da jeg forbinder denne årstid med regn,blæst og kulde. Men er blevet lidt bedre til at nyde de flotte farver efteråret byder på. Det er dog svært ikke at glæde sig til jul, da jeg forbinder det med sne, hygge i stor stil, varme sokker, stemning, stearinlys, julekaldere i tv, adventsgaver, julefrokoster, endnu mere hygge, og så selvfølgelig den bedste aften af alle - juleaften!



Fik en pose æbler af min mor fra deres æbletræ, som jeg er i gang med at koge æblemos af, selvom det tager lidt til da æblerne er små

Gik en tur i dag for at prøve at nyde naturen.....


Der er allerede et par bare træer - det går godt nok hurtigt!


Flotte gyldne farver;o)





                  Rigtig god fredag aften til jer alle!


                       *SMIL*

1 kommentar:

  1. Smukke billeder! Jeg skal helt klart ud at løbe i efterårsbladene i morgen, vi bor tæt på en stor skov så nyder farverne :-)

    God weekend!!

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!