søndag den 21. oktober 2012

En dejlig weekend


...har jeg haft!

Fredag aften var som sagt til en tøseaften med min mor og 2 søstre. SÅ hyggeligt! Vi havde hver især taget en pose tøj med - noget vi ikke gad at have mere, var for småt/stort osv - og på den måde fik vi alle lidt "nyt" tøj med hjem. Her er hvad jeg fik anskaffet mig:


Sort tunika med et blomster hul mønster

Turkis sommertop med rib over brystet




Lørdag (tidlig) morgen, kørte vi af sted, da vi skulle være med til at synge guldbryllupsparret op og bagefter gav de morgenmad. Ved middagstid var vi inviteret til festen, som var rigtig hyggelig, og glemte alt om mit hår ;o)

I dag er der bare dømt afslapning og hygge! I morgen, tirsdag og måske onsdag, skal jeg nemlig være vikar i en vuggestue, og selvom det jo kan være hårdt arbejde, glæder jeg mig helt vildt til at se de små pus igen!!!! Torsdag skal jeg igen hen og gøre rent ved den familie jeg gør rent ved, fredag skal der afleveres pædagogikopgave og gøres klar til linjefagseksamen i det lokale hvor det skal foregå, lørdag står på 2 familiefødselsdage og så skal søndagen bruges på at forberede (+ kaste lidt op) til mandag hvor jeg skal op til linjefagseksamen!


4 kommentarer:

  1. Det lyder som en god plan med en søndag brugt på afslapning efter en fredag og lørdag fyldt op med gode planer:) og sikke en genial idé med jeres tøjbytteri:) Det er jo næsten som at få helt nyt tøj ind i garderoben - bare gratis:)
    Jeg håber din uge bliver rigtig god - der er lidt fart over feltet, kan jeg fornemme, men håber du får tid til lidt afslapning i ny og næ også:) og hvor spændende med din eksamen!:) Held og lykke:)

    SvarSlet
  2. Tak for den søde kommentar på min blog:-)
    Hvor er det en og ide med tøjbytte aften! Det er jo som at få nyt tøj og så giver man ikke rigtig noget for det;-)
    // Mette

    SvarSlet
  3. Sikke en god ide med at bytte tøj(:
    Og sikke noget flot tøj du fik fat i.

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor man kan vinde en Mirenesse mascara(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/10/give-away-nr-15.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej;o)
      Tak fordi du kiggede forbi min blog! Er nu blevet fast læser af din blog, efter jeg også lige kiggede forbi!

      Slet

Tusind tak for din kommentar!