mandag den 8. oktober 2012

Stjerneskud

Så et stjerneskud i går aftes, da vi lige var kommet hjem fra bio tur. Kæresten slukkede bilen og åbenbart kiggede vi begge op på himlen i samme sekund og så det samme lille stjerneskud i mørket! Ret sjovt, har kun set et før, da jeg var lille! Jeg ønskede med det samme, men vil af gode grunde ikke fortælle hvad jeg ønskede, da jeg håber det vil gå i opfyldelse!!!

By the way, så var filmen Sover Dolly på ryggen? ret så sjovt! Lige min humor...




Her til aften, da hr. kæreste tog ned for at træne, lavede jeg aftensmad imens, så det var klar når han kom hjem igen...og det var noget lige efter hans smag;o) - Bygselv kyllingsandwich!

Prøvede lige at lege lidt med billede udseendet...




                                       Smil her fra...


4 kommentarer:

  1. Ser lækkert ud :-)

    Godt at høre godt om filmen, den skal jeg snart se!

    SvarSlet
  2. Uh, hvor ser det bare godt ud altså!:) Jeg bliver nødt til at sætte det på bordet hos os i aften!:) Tak for inspirationen:)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!