onsdag den 10. oktober 2012

Lidt dit og dat...

Jeg har lige deltaget i en konkurrence her , hvor man skal vise sin vindueskarm frem. Her er mit bud..





Et par billeder af de nyeste, tidligere omtalte, IKEA møbler, møbleret sådan næsten da...








I dag har jeg afleveret min linjefags eksamensopgave (YAHHHOOOO!!), og krydser fingre for at den er blevet rigtig go', da jeg ikke lige frem er en haj til den mundtlige del af eksamen!
Dette skal fejres med en biotur med en god veninde i aften, og vi skal se Den skaldede frisør. Glæder mig!



                                    Ha' en rigtig go' dag!


                            ...Smil fra Charlotte...

4 kommentarer:

  1. Hej Charlotte

    Først og fremmest tusind tak for de søde kommentarer på min blog :)
    Det lyder hyggeligt med veninde-hygge i biffen.
    Har ikke selv set filmen, men har kun hørt godt om den.
    Ha´en rigtig dejlig aften :)

    Vh Pia

    P.S Pøj pøj med den mundlige eksamen! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv mange tak Pia! Herligt at der er nogen der gider læse med! Har du et godt tip til hvordan man kan "fange" flere bloggere til at følge ens blog, og måske blive medlem???

      Smil Charlotte

      Slet
  2. Hvor må det være dejligt at have afleveret eksamensopgaven!:) Jeg håber det hele kommer til at gå rigtig godt:):)
    Jeg må altså også få set Den skaldede frisør. Nu har jeg læst flere begejstrede bloggere rose den:) Måske kan jeg nå det inden jeg føder;):)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er så skønt, nu kæmper jeg bare med pædagogikopgaven der også snart skal afleveres, og forberedelse til den mundtlige del af linjefagseksamen der snart skal afholdes:o(
      Synes filmen var god! Dog ikke den bedste danske film jeg har set, men historien og skuespillerene var gode, og så var den også nogle gange sjov!
      Ta' ind og se den hvis du kan nå det inden fødslen;o)
      Filmen Sover Dolly på ryggen?, er altså også bare så sjov og værd at tage ind og se!

      Slet

Tusind tak for din kommentar!