mandag den 15. oktober 2012

Forkælelse...

I går, søndag, fik jeg skrevet en hel del på min pædagogik opgave, så mangler heldigvis ikke så meget nu - dejligt at ku' se en ende på den!

Da jeg sad og skrev i flere timer, forkælede min kæreste mig med nybagte vafler og en kop kakao <3

 
Lækkerier fra hr kæreste!
Nyt udseende på Senseo- kakao- posen. Mere feminint synes jeg!

I dag, har jeg desværre ikke nået at lave opgave helt færdig som jeg gerne ville, men næsten! (Skal lige have afklaret et par spørgsmål fra min vejleder over mail, og skal ha' en medstuderende til at læse opgaven igennem)
Der imod har var jeg i dag på hospitalet, hvor jeg holdt en veninde med selskab -hun skulle være der nogle timer p.gr.a. nogle scanningsresultater af hendes dårlige ben...
Bagefter cyklede jeg ind til byen og købt fødselsdagsgaver til min niece der snart fylder 4 år! Dem får I at se en anden dag... Købte også et par pæne støvler jeg havde tænkt jeg skulle have på, på lørdag hvor vi skal til guldbryllup.Men skal lige prøve kjolen dertil og se hvordan det egentlig ser ud...

I dag er hr kæreste sløj med migræne, og derfor er det min tur til at forkæle ham - det har jeg gjort ved at lave hotdogs med tilhørende hjemmelavet kartoffel snacks/ minibåde til aftensmad, og købt nogle cookies, som han elsker, her til aften!


                                      ^^ SMIL ^^

3 kommentarer:

  1. Hvor er I gode til at forkæle og passe på hinanden:):) og nu får jeg alt for meget lyst til vafler..! og varm kakao til! Jeg har længe haft et vaffeljern stående på ønskelisten. Måske man skulle være så fræk selv at købe et;)

    Jeg håber du bliver glad for støvlerne og at de passer til kjolen:) God aften til dig, Charlotte:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vores vaffeljern er også forholdsvis nyindkøbt - og det er altså bare en go' investering!

      Har lige prøvet kjolen og støvlerne sammen - og synes selv det ser godt ud!

      God dag!

      Slet
  2. Uhm, lækkert med kakao - det er jo efterår :D

    - Anne

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!