torsdag den 4. oktober 2012

Lidt af hvert.....

I tirsdags var jeg alligevel et smut ved lægen for lige at være sikker på at der ikke var sket noget med min ryg efter bilsammenstødet - og heldigvis kunne lægen ikke se el mærke at der skulle være sket noget! I samme omgang fik jeg den første af de tre gratis hpv-vacciner, og siden den eftermiddag har jeg haft ondt i armen -ALTSÅ! Og ikke nok med det, brændte jeg mig (kraftigt) på ovnen den anden aften + på strygejernet dagen efter og samme dag på en varm lysestage!!!
Det går åbenbart skide godt for mig for tiden, hahahaha!

Selvom jeg burde sidde begravet i eksamensskrivning, finder jeg alligevel tid til at hygge:


Aftenhygge: Et gammelt sølvfad jeg engang for nogle år siden fandt billigt i en genbrug, med forskellige små glaslysestager

Aftenhygge mad
          Købte lidt møbler (en lille reol, en slags rumdeler og et skrivebord) i IKEA i gårmed kæresten



Dagens outfit - på vej ud og handle


Har bagt lækre makron muffins med chokolade og chokoladeglasur! MUMS!
Det skulle være en uge uden lækkerier, men det er allerede spoleret den anden dag, og fik i dag mega meget lyst til kager. Har selvfølgelig prøvesmagt en (uden glasur), og de er mere en godkendt! Har spist en nogenlunde sund frokost, så det går vel med lidt kage.... ;o)



1 kommentar:

  1. Sikke uheldig du er! Og godt der ikke var noget med ryggen :-)

    Ser godt ud de kager!

    Viser du møblerne? :-)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!