torsdag den 18. oktober 2012

Åh nej - det gik galt!!!!

Som nævnt, farvede jeg mit hår i går. Resultatet blev langt fra som ønsket - mørkeblondt/lys leverpostejsfarvet ala min rigtige hårfarve! Til gengæld er jeg nu grå/grøn håret!!!!! 
F_ _ k!!!!!!
Min kæreste hjalp med at farve det igen i dag i samme farve (havde på forhånd købt to af samme slags), i håb om at det så ville synes mere brunligt. Men NEJ! Man kan måske godt sige det er mørkeblond nu, MEN med et TYDELIGT grå/grønligt skær!!! Jeg har aldrig været ude for noget lignende, og overvejer nu om jeg skal farve det mørkt i morgen??? Gider bare ikke være mørkhåret igen...Jeg skal jo se nogenlunde ud til guldbryllupsfesten i min kærestes familie på lørdag, og det var jo oprindeligt derfor jeg ville farve mit hår, så den meget tydelige udgroning ikke var så markant mere....
Her får I alligevel resultatet at se, selvom jeg ikke er meget for det. Det grønne skær er dog langt fra så tydelig på billederne som i virkeligheden! men bedøm selv:





I går bagte jeg de dejlige boller igen, og der er allerede tyndet godt ud i dem - mmm de er lækre med en klat smør!



I dag har jeg ud over at vaske tøj, skrive opgave og forberedt mig til eksamen, lavet nogle meget simple mærkater til vores hvide mapper





Her er de nye støvler jeg regner med at tage på til festen på lørdag




I aften, skal vi have kratoffelmos med stegte løg og pølsestykker og rødbeder til, og så hygge og grine til den nye sæson af Californication ;o)




Glæder mig også til i morgen aften, hvor jeg skal hjem til min ene søster, og så kommer min anden søster og min mor, og så skal vi bare tøsehygge - Lige hvad jeg trænger til, er så meget et familiemenneske!


                    Mange SMIL

3 kommentarer:

  1. Åh altså, øv med den mislykkede hårfarvning:( og det er da bare rigtig synd, hvis du skal til at farve det mørkt, når du ikke har lyst til det:( Hmm, jeg har ingen anelse om hvad man kan gøre - det ser ikke slemt ud på billederne, men hvis det er værre i virkeligheden, som du skriver, så er det da bare totalt øv. Håber historien kommer til at ende godt?!:)
    Bollerne ser bare vildt lækre ud:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Håber godt nok også at jeg hurtigt finder en god løsning på det hår-kaos her!

      Slet
  2. Jeg har ikke så meget forstand på hårfarning, men jeg tror ikke, at løsningen er at farve det mørkt, fordi så kan det stadig risikere at få et mærkeligt skær. På et tidspunkt havde mit hår et grønligt skær og så fortalte mit frisør mig, at hun blev nødt til at farve det en brun farve med en rød tone, fordi det røde gik ind og fjernede det grønne... Hvis det gir mening? Så synes lige du skal spørge nogen til råds, inden du farver det igen :)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!