torsdag den 11. oktober 2012

Boller og pandekager = MUMS!

Dagen i dag har stået på kedelig opgaveskrivning, tøjvask, let rengøring, bagning af boller, set dokumentaren Pigen der ikke ville dø,  og afslapning.


Lækre lune boller er der brug for på sådan den efterårsdag med blæst og haglbygger!

Gik ud fra denne opskrift fra min gamle Børne kogebog fra FDB 1995, og tilføjede lidt solsikkekerne og havregryn, og græskarkerne på toppen;O)

Lækre æbler der skulle bruges til æblemos til aftensmaden: Pandekager!!!!

Hr. kæreste tog ned og trænede, og jeg skulle så forsøg mig i pandekagelavningen. Det er mange år siden jeg har lavet pandekager, og dette var mit første forsøg her til aften. Heldigvis blev de bedre og bedre efterhånden...

NAMMM hvor smagte det dejligt!!!!!



               Ha' en dejlig aften! Smil fra Charlotte

2 kommentarer:

  1. Hvor hyggeligt med hjemmebagte boller og pandekager!
    Ser også selv frem til lækker hjemmebag i weekenden.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Smagte også bare skønt! Og de sidste pandekager, spiste jeg til frokost i dag -Mums!

      Slet

Tusind tak for din kommentar!