søndag den 28. oktober 2012

Søndag...


Dagen i dag bliver brugt på at forberede mig til i morgen til eksamen, er ved at blive godt nervøs! Det er ikke fordi jeg forventer en stor karakter, men fordi det før er gået galt for mig, og så fordi det er et område jeg finder spændende, og derfor vil jeg selvfølgelig gerne have at det kommer til at gå godt! 
KRYDS FINGRE FOR MIG!!!!!

Håber også lige jeg får tid til at gøre lidt rent og evt. bage nogle makron kager (igen, mums!)


I går var vi først til min nieces fødselsdag, hvor vi gave hende følgende gaver:

Et puslespil med 150 prikker (hun lægger dem på 104 nemt, så hun skal have lidt udfordringer) og et prinsessespejl med lys, melodi og billede i!




Om aftenen tog vi til endnu en familiefødselsdag i hr kærestes familie. Det var to voksne vi skulle fejre, så de fik "bare" penge og et hjemmelavet kort:


Håber I har en hyggelig søndag!

                                                   *SMIL*

4 kommentarer:

  1. Held og lykke, jeg krydser for dig :-)

    SvarSlet
  2. Held og lykke!:) Jeg håber det kommer til at gå rigtig godt:):)
    Og hvor er gaverne bare pakket fint ind:) og kortet ser også super fint ud:):)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!