mandag den 1. oktober 2012

CHOK!


Jeg fik mig godt nok et STORT chok, da jeg i dag blev påkørt bagfra af en anden bil, der åbenbart ikke bremsede! Heldigvis havde han ikke meget fart på, men hans frontparti blev total smadret og min bagende fik sig en stor bule, et par skræmmer og nr. pladen faldt af. Jeg er stadig lidt røstet og er en smule øm i nakken/ryggen. Håber det går væk til i morgen, ellers må jeg jo et smut til lægen...

Nå men tidligere på dagen købte jeg mig noget nyt til garderoben (selvom pengene egentlig ikke var til det).
Se hvad det blev til:




En stribet kjole/tunika fra H&M + en af samme slags i sort
En visen grøn strik fra Vera Moda  

En stribet strik cardigan fra H&M





Søde stjerne klistermærker fra Søstre Grene, der også lige sne sig med;o)   








Og den anden dag købte jeg mig denne efterårs / knap så tyk- vinter jakke







4 kommentarer:

  1. Nej hvor træls at du blev påkørt! Ikke rart!

    Men sikke nogle fine ting du har fået shoppet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det var bestemt ikke en rar oplevelse!
      Tak, synes også de er ret så fine;o)

      Slet
  2. Uha det lyder da bestemt til, at være en ret ubehagelig oplevelse!

    Faldt tilfældigvis over din blog, som jeg glædeligt vil følge :)

    Vh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Pia, det er jeg virkelig glad for!

      Slet

Tusind tak for din kommentar!