søndag den 7. oktober 2012

Herligheder...

Det er altså bare så skønt at sove længe på en søndag! Jeg spiste morgenmad, satte mig foran computeren og blev færdig med min linjefagsopgave (tror jeg nok), og tog ud for at handle. Der er blevet spist frokost,  og nu skal der skrives pædagogikopgave, gøres lidt rent, spises aftensmad, og så i bio med ham den søde senere;o)

I går aftes/nat inden jeg begav mig til drømmeland, lagde jeg lige lidt frem til hr. kæreste til når han kom hjem fra byen....



...som han takkede for her til morges/formiddag;o)


Vil forøvrigt lige vise jer hvad jeg har på neglene i øjeblikket, nemlig en virkelig skøn vissengrøn neglelak fra Loréal!



Synes farven er så fin her til efteråret, selvom det kan være lidt svært at se på billederne
           Rigtig go' søndag derude!



                         Smil fra Charlotte





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar!