torsdag den 25. oktober 2012


Har fundet lidt billeder af mine forskellige hårfarver siden 2007:

Fra 2007 - min naturlige hårfarve mørkeblond/leverpostejsfarvet

Fra 2008 - første gang jeg får mit hår farvet, og så bliver det også ligge klippet

Nytår 08/09 (desværre lidt dårlig billedkvalitet, men håret er blevet en tand lysere, men stadig brunt)
Sommeren 2009 - håret er brunt med en rød tone i

Sensommer 2009

Nytår 09/10 - jeg har fået nogle lyse reflekser i

Sommeren 2010 - har fået afbleget håret
Efteråret 2010


Nytår 10/11 - jeg farver det igen mørkebrunt


December 2011 - håret er meget mørkt og blevet klippet i en kortere frisurer end jeg er vandt til

Januar 2012 - farven er blevet en smule mere rødlig



Sommeren 2012 - så ville jeg være lyshåret igen
Sensommer 2012 - synes dog det måske lige blev en tand for blond

NU - efterår 2012 - så nu prøver jeg at ramme min naturlige farve igen, dog er dette ikke helt lykkes endnu

3 kommentarer:

  1. Sikke mange farver du har prøvet - og du kan jo bære dem allesammen! Vildt!:):)
    Synes du er rigtig fin med dit 'tilbage-til-det-naturlige' forsøg. Jeg er stoppet med at farve mit hår pga graviditet og nu ammer jeg, hvorfor jeg heller ikke vil farve håret.. Jeg er nået at blive helt glad for mit naturlige hår - og så er det en hel del billigere;):)
    Rigtig god weekend til dig:)

    SvarSlet
  2. Hold da op du har været igennem et par farveskift gennem årene :-)

    www.theibizamom.com

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!