tirsdag den 16. oktober 2012

Farver på en trist efterårsdag

I dag har jeg ikke lavet det helt store... Begyndt at forberede mig på linjefagseksamen, set tv, gjort hytten ren (fik ikke gjort det i weekenden alligevel), og da det bare stod ned udenfor vinduet, satte jeg mig og lavede et par kort....

Det første kort - tror det skal være til min niece der snart har fødselsdag
Et andet kort der måske blev lidt spøjst da jeg lige ville eksperimentere....






Jeg har købt mig en hårfarve, som jeg regne med at bruge i morgen. Er lidt træt af mit afbleget lidt for gule + en leverpostejsfarvet udgroning - hår! Er spændt på om det kommer til at se helt mærkeligt ud! Men håber på det bedste;o)
Det er denne hårfarve, selvom farven måske er lidt svær at se på billedet!  





                                      Ha' en go' aften derude!


                              Mange smil fra Charlotte



3 kommentarer:

  1. Fine kort :-)

    Skal vi ikke se resultatet med hårfarven, det ser ud til at være en flot gylden farve?

    SvarSlet
  2. Super fine kort du har fået lavet - og efterårsvejret indbyder bare til kreativitet!:):)

    Jeg vil også gerne se resultatet af hårfarven;):)

    SvarSlet
  3. Glæder mig til at se dit nye hår

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!