lørdag den 6. oktober 2012

Stille og rolig (og hygsom!) aften

Har fået skrevet en del på min pædagogik opgave i dag - dog er der stadig langt i mål.

Da det at sidde og skrive opgave ikke er det mest spændende jeg kender til i verden, skal der hygges imens!


Stearinlys, vindruer, kage




Skulle lige se om det virkelig passede at solen skinnede ude på terrassen




Efterårsblad



Kæresten er lige taget hen til nogle kammerater og drikke øl, så har hytten for mig selv i aften. tror der skal spises nogle flere kager (de må jo ikke blive for gamle vel!) og måske skal der ses programmet Bamse fylder 30. Bamse og Kylling bringer nogle herlige barndomsminder frem!
Derudover vil jeg glæde mig til i morgen hvor jeg er inviteret i bio med kæresten og se Sover Dolly på ryggen?, og på onsdag hvor jeg har inviteret en go' veninde i bio og se Den skaldede frisør. Det blir' godt!



                                          Rigtig go' og hyggelig lørdagaften til jer alle!

2 kommentarer:

  1. Ser hyggeligt ud :-)

    Tak fordi du mindede mig om det Bamse jubilæum!

    Jeg skal også snart ind og se den Sover Dolly på ryggen? håber den er sjov :-)

    SvarSlet
  2. Jeg gad så godt at se Den skaldede frisør - håber du kommer med en lille anmeldelse, når du har været afsted og se den i aften:)
    Elsker stearinlys OG vindruer og begge dele var på aftenhyggebordet i går:)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!