fredag den 19. oktober 2012

Hårkrise afblæst....

...sådan da!

Tog desperat i Matas og bad om hjælp, så jeg ikke skulle gå rundt med grønligt hår. Ekspedienten kunne tydeligt se mit problem, og hjalp mig med at en ny hårfarve. Hun stod dog fast på at der blev nødt til at være lidt rødt i farven, for at det grønne ville forsvinde. Sagde at jeg altså ikke ville være rødhåret, så hun fandt en lysebrunlig gylden farve hvor der var en smule rødligt i.



Jeg købte straks farven, og skyndte mig hjem for at farve det grønne hår!

Resultatet er heldigvis blevet bedre end det var før denne farvning! Synes det er ok (dog ikke den farve hun har på pakken!), meeennnn der er stadig en lille bitte snært af grønligt skær i håret. Tror dog det heldigvis nok er noget jeg kan leve med!



Farven ses nok bedst på dette billede i forhold til de næste to...


Håret ser lysere ud på billederne end det faktisk er...

Mon ikke jeg er anstændig nok nu til at tage til fest i morgen?! 

Ud over at ha' farvet hår, har jeg i dag sat sidste punktum i min pædagogikopgave, der dog først skal afleveres om en uge, men SKØNT er det!!!!

Om lidt vil jeg smutte hjem til min søster. 
Ha' en rigtig god fredag aften!!!

4 kommentarer:

  1. Ser da rigtig fint ud :-)

    God weekend til dig! Skønt at opgaven er færdig!

    SvarSlet
  2. Tak Trine, og i lige måde;o)

    SvarSlet
  3. Det er da blevet fint:) og hvor er det godt, at du fandt en løsning:):) Du har været super fin til festen i dag, er jeg sikker på:):)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!