torsdag den 10. januar 2013

Sikke en god dag!


Har fået afleveret bacheloropgaven i dag - puha det lettede lige lidt fra skulderne;o)
Så var jeg jo til jobsamtale i eftermiddags i en vuggestue, og gæt hvad! JEG FIK DET!!!!!!
Er bare SÅ glad!!!!
Det er godt nok kun et vikariat på ca 4 1/2 måned, og det tager ca 50min at køre hver vej, men hva' fanden - det er da bedre end ingenting!!!
Glæder mig rigtig meget til at komme i gang, nu skal bachelor eksamen bare lige overståes, og så kan jeg komme i gang!

I morgen skal vi til familiefødselsdag ved kærestens farmor...
Og så har ham den dejlige og jeg 5 års dag på lørdag <3

Sikke nogle dejlige dage!




7 kommentarer:

  1. TILLYKKE! Hvor er du sej...

    SvarSlet
  2. Tillykke!!
    Bedre kan det vist ikke blive og nej tag hvad du kan, der er ikke i overflod, så foden indenfor!! :0)

    SvarSlet
  3. Tillykke gange 3 :) Skønt at få job i disse tider! Held og lykke med eksamen :)

    SvarSlet
  4. Tillykke med jobbet, kærestedagen og din opgave :-)

    SvarSlet
  5. Tilykke med det :-) Jeg har en konkurrence kørende hvor du kan vinde en smuk ring fra Katja Jaeger til en værdi af 1295,- Kig gerne forbi og deltag hvis du har lyst! http://www.stine-ebbesendahl.dk/2013/01/konkurrence-katja-jaeger.html

    Knus Stine

    SvarSlet
  6. kæmpe stort tillykke!:)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!