søndag den 27. januar 2013

Er heldigvis blevet rask! Sådan nogenlunde! Har stadig en smule hovedpine og er en lille smule snottet,men meget bedre end de sidste par dage! Så jeg er klar og parat til at starte i arbejde i morgen!
Glæder mig meget,men er også nervøs! Gør jeg mon en masse ting forkert? Kan jeg leve op til mit ansvar? Passer jeg ind i personale gruppen?
Håber på det bedste,så kryds fingre for mig!!!!

Har en anden dejlig ting at dele med jer:-D
Min kæreste og jeg er nemlig blevet forlovet!!!!! Han friede til mig på vores 5års dag,og jeg sagde selvfølgelig ja!
Vi regner dog ikke med at skulle giftes lige foreløbig da vi slet slet ikke har penge til det endnu,men det er også dejligt at gå og nyde vi er forlovet<3

3 kommentarer:

  1. Stort tillykke med forlovelsen :-)
    Minder mig om at det er mange år siden at manden min og jeg blev det ;-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det dejligt at du er blevet rask...
    Og ej hvor er det bare skøøønt! KÆMPE TILLYKKE! Hvor er det dejligt at du har fundet manden i dit liv :')

    Simone
    Microcut.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!