fredag den 4. januar 2013

Har været ved tandlægen i dag og fået lavet et hul. AV for den da, især for min pengepung!!!
Derefter tog jeg hen og gjorde rent, de penge jeg tjente der bliver dog nødt til at gå til månedens madbudget!
Kæresten var henne ved en kammerat her til aften, så i pausen fra bachelor skriveriet, lavede jeg mig lige lidt let aftensmad og så X factor...
Satser på at opgaven kan blive færdig i morgen!!!!!!

To stykker rugbrød med noget der skulle ligne spejlæg. Dertil hjemmelavet bådkartofler og ærter. Sagte faktisk rigtig fint! Overvejede kraftigt at hente en pizza i stedet (som jeg ellers ville have gjort), men tog mig sammen;o)

God weekend til alle!






3 kommentarer:

  1. Hjemmelavede ovnkartofler er altså bare godt, synes jeg:)
    Her så vi også X-factor - det bliver vist fast vane de næste mange fredage;)
    Øv med tandlægen og pengene - det er bare en sur udgift, og så lige i januar!

    SvarSlet
  2. Jeg vil næsten tro, at din aftensmad smagte bedre end en pizza. Og med en tandlægeregning, så må det næsten have smagt endnu endnu bedre ;) For det er bare sådan en sur udgift!!!

    Pøj pøj med opgaven :0)

    SvarSlet
  3. Mums, sådan nogle kartofler kunne jeg godt spise lige nu!

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!