onsdag den 2. januar 2013

2013 - velkommen!

Har ændret bloggens udseende lidt - hvad synes I om det?

Jeg havde en hamrende god og festlig nytårsaften!
Var heller ikke til meget i går, så tilbragte hele dagen på sofaen med en masse usunde ting ;)


Jeg har egentlig ikke noget nytårsfortsæt som sådan, men kæresten og jeg har aftalt at prøve (igen igen) at blive lidt sundere (med start i dag!). Dvs helst ingen slik og søde sager, flere grøntsager ind i maden og lidt mere motion.
Har ikke dyrket noget som helst motion i dag, men har dog holdt mig fra usunde sager!
Men hvor er det dog irriterende hårdt og svært at blive sundere og tabe et par kilo! Især når man som mig er MEGA sukkerafhængig, energiforladt og meget kræsen!!!
Nu skal det ikke lyde som jammer det hele, men jeg fatter simpelthen ikke hvordan andre gør det!??? Jeg kan simpelthen ikke undvære slik i mere end 2 dage af gangen - jeg er så afhængig at jeg får det dårligt hvis jeg ikke får det! Som sagt er et andet problem at jeg er vildt kræsen - rigtig irriterende men usund mad smager bare ofte bedre!
Mht motionen er jeg nok mest bare doven og for træt til at tage mig sammen. Dog er jeg med vilje ikke medlem af et motionscenter længere, da jeg ikke har råd til det + at jeg engang imellem har lidt knæproblemer der ikke må belastes for meget.
Så alt i alt IKKE en god kompi!!!!!
Men jeg prøver og tager 1 dag af gangen, er dog desværre overbevist om at når vi i hvert fald når weekenden, er jeg faldet i (måske et par gange oven i løbet)....


Har I nogle nytårsfortsæt????


I dag har jeg pakket julepynten væk, ja har bare ikke haft tid før, og ryddet op (det trængte gevaldigt!), og gjort lidt rent. Min skrivekammerat skulle nemlig komme i dag, så vi kunne snakke om de sidste ting omk. opgaven der heldigvis er ved og være færdig! Skønt!





2 kommentarer:

  1. Måske du skulle prøve at lave mål og ikke forbud? Hvis du forbyder dig selv slik, så får du automatisk mere lyst til det. Hvad med bare at have en ''usund-dag''. Så må du spise slik osv om lørdagen eller sådan noget? :)
    Jeg er sikker på at du kan klare det, hvis du bare kæmper og kæmper!
    Og i øvrigt: meget fin blog du har dig :)

    Knus Amy

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for din kommentar og det gode råd!
      Har lige været et smut forbi din fine blog også, og vil fremover følge dig via bloglovin og instagram!!!
      Smil Charlotte

      Slet

Tusind tak for din kommentar!