onsdag den 30. januar 2013

Min jobstart er gået ok.
Jeg var træt mandag, da jeg ikke havde sovet ordenligt om natten p.gr.a. nervøsitet og spænding, så derfor var det meget hårdt at starte ud med en arbejdsdag med en 8 timers arbejdsdag med en masse nye mennesker og informationer, efterfulgt af et 3 timers personalemøde om aftenen! Jeg overnattede hos min mor, som bor en smule tættere på og tirsdag skulle jeg meget tidligt op og være med til at åbne institutionen - og var slet ikke udhvilet! Fik heldigvis 2 timer tidligere fri, da der ikke var mange børn p.gr.a. sygdom, og så havde jeg jo lige nogle timer til at afspadsere fra aftenen før;o) Så jeg sov 1 times tid da jeg endelig kom hjem, og sov rigtig godt i nat, så i dag var jeg lidt mere frisk - selvom det også var en lang arbejdsdag i dag...
Men so fare, føler jeg det er et godt arbejdssted med søde børn og gode kollegaer!


Cola og chokolade skal der til når man selv synes man har det lidt hårdt;o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar!