lørdag den 26. januar 2013

Er stadig syg:-(
Så hamrende irriterende!
Var til min dimission i går,og det gik da selvom jeg ikke var på toppen!

Tog også til dimissionsfesten om aftenen,men var ikke til ret meget,og tog også tidlig hjem....

Her til aften skulle jeg have været henne og hygge ved en veninde og se melodi grand prix,men meldte afbud. I morgen skal svigerforældrene komme til kaffe,men nu må vi se hvordan jeg har det.
Håber inderligt at jeg bliver rask i nat,for hvor vil det være pinligt at melde sig syg den første arbejdsdag!!!!!

Håber i har en bedre weekend end mig!



5 kommentarer:

  1. Årh din stakkel! ;( Håber snart at du får det bedre!
    Og hvor er du dog bare fin på det billede! :D
    Fortsat god weekend! Knus <3

    SvarSlet
  2. Awww go bedring, håber snart du på toppen igen:)

    SvarSlet
  3. Hvor er du smuk:) Jeg håber du bliver frisk nok til at komme afsted i morgen. Der er bare så mange der ligger syge pt. God bedring:)

    SvarSlet
  4. Tusind tak for kommentaren ved mine billeder! Jeg ville ønske at vi havde fået spejlreflekskameraet med, men det glemte vi selvfølgelig derhjemme ^^” Der var ellers mange smukke muligheder for at få et godt billede. Desværre fanger iphonen det knap så godt.

    Årh, og rigtig god bedring! :( Det er surt at være syg. Virkelig ærgerligt, her hvor du virkelig skal fejre at du er færdig!

    Simone
    Microcut.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!