torsdag den 3. januar 2013

Har ikke været helt på toppen i dag - haft hovedpine som begyndte i går aftes..
Så har ikke lavet så meget i dag... Har dog (indtil videre) holdt mig fra søde sager.. Her er hvad jeg fik til morgenmad og til frokost:

Morgenmaden bestod af 1/2 rugklapper med svigermors hjemmelavet jordbærsyltetøj, et glas vand og en lille portion A38 med et drys havregryn og lidt vindruer på. Kunne dog ikke få al A38'en ned - bryder mig egentlig ikke om det. Til sen frokost spiste jeg et stykke rugbrød med to stykker figenpålæg på, en gulerod og et glas vand.

Har også spist nogle vindruer og en banan her til eftermiddag. Og til aftensmad skal vi have kylling, ris og gulerodsstave til.

God aften derude!

7 kommentarer:

  1. God bedring med hovedepinen. Håber at den er ved at være væk - ellers spis et stykke 80 % chokolade, det kan nogen gange virke :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot du kan holde det sundt selvom du ikke er på toppen! :-)

    www.simonie.dk

    SvarSlet
  3. Hvor er du sej.. Især når du ikke er helt på toppen! Rigtig god bedring!

    SvarSlet
  4. Øv at du har haft hovedpine. Det er ikke skægt :(
    Men fedt at du har kunne holde dig fra de søde sager :)

    SvarSlet
  5. Aww go bedring:) lækker mad, jeg er heller ikke så go i a38 men vis man li kommer lidt honning i, smager det meget bedre :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for rådet, det vil jeg prøve;o)

      Slet

Tusind tak for din kommentar!