torsdag den 24. januar 2013

Nu er det vist på tide...

...at jeg får blogget noget mere. Jeg beklager at det ikke er blevet til så meget på det sidste, men jeg har haft meget travlt med eksamensforberedelser - og af den grund været meget stresset og nervøs.
Men nu er det jo heldigvis overstået!!!! YAHOOO!



Her er også lige et par billeder fra de sidste par dage:

Stearinlys, 3 forskellige former for aftensmad og den bunke skolepapir og notater jeg nu har smidt ud;o)


Jeg vil også benytte lejligheden til at takke mange gange for jeres kommentarer og tillykke'r på mit sidste indlæg! Og sige STORT velkommen til nye læsere! Virkeligt dejligt, at I vil læse med!!!

Tirsdag havde jeg ondt i halsen, og vidste ikke rigtig om jeg ville tage til kor, men havde det ellers ikke dårligt, og tog derfor afsted. Men det skulle jeg måske ikke have gjort - det tog virkelig på min stemme og halsen fik mere og mere ondt! I går gjorde det bare rigtig ondt, og var heller ikke helt tilpas, så brugte dagen på at se serien Girls - en ny serie som min kæreste har fundet til mig - Se den hvis I er til "tøsehistorier" og godt kan lide Sex and the city!
I dag er halsen blevet en smule bedre, men mit hoved dunker og er stadig ikke helt tilpas.... Tænker om det er en reaktion på det sidste stykke tid, hvor jeg 3 nætter i træk har sovet rigtig dårligt, ved ikke at kunne falde i søvn p.gr.a. alle tankerne og bekymringerne, vågnet flere gange om natten og haft mareridt og haft det små dårligt!
Men jeg vil bare være frisk, for i morgen skal jeg til min dimission og få bevis, hvor min kæreste og mor kommer, og om aftenen er der dimissionsfest på skolen - og det vil jeg altså ikke gå glip af!



Ha' en rigtig god dag piger!

SMIL fra Charlotte













3 kommentarer:

  1. Det er så vildt, at du er færdiguddannet:) og det er vist naturligt med en reaktion på al den nervøsitet og spænding der er op til en så vigtig eksamen:)
    Jeg håber du er helt frisk til at fejre din nyerhvervede titel:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, er simpelthen så irriteret over at hovedet dunker, næsen løber og at jeg konstant nyser, når nu jeg prøver at gøre lidt rent...;o)

      Slet
  2. Tusind tak for din søde kommentar :) Men du har da bestemt ikke noget at være misundelig over :) Du har da et super smukt hår.

    Og hjertelig tillykke med færdiggørelsen af uddannelsen! :D Hvor er det flot! Det må være dejligt at være helt færdig.

    Simone
    Microcut.dk

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!