mandag den 14. januar 2013


I dag skulle min skrivekammerat komme, så vi kunne begynde på eksamensforberedelserne, men hun aflyste p.gr.a. vejret. Derfor har vi siddet hver for sig og prøvet at komme med idéer...

KOM MEGET GERNE MED FORSLAG til bacheloreksamen som omhandler musik i børnehaven!!!

Derfor havde jeg formiddagen "fri" og cyklede, trods koldt og snefyldt vejr, ind til byen for at bruge mit gavekort til NoaNoa jeg fik i julegave. Fandt en lækker langærmet t-shirt!

I morgen skal jeg hen og besøge vuggestuen hvor jeg har fået job, og derefter regner vi med at kunne sidde os sammen og forberede eksamen! Så, dumme vejr - gider du godt vise dig fra din meget gode side i morgen!?
Hvis der bliver tid til det, tager jeg til kor, som starter op efter jul og nytår...men nu må vi se hvor langt jeg når....


Fortsat god dag søde læsere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar!