søndag den 6. januar 2013

BA

Ham den dejlige er lige nu ved at forberede en spændende sund ret, vi ikke har prøvet før. Det eneste jeg ved, er at der indgår kylling, peberfrugt og kokosmælk. Gad vide om det er noget jeg kan lide, da jeg jo er hamrende kræsen:(
I dag er 5. dag i træk hvor jeg har holdt mig fra de alt for usunde ting - er ret stolt! Ved dog ikke om jeg kan holde det i den kommende uge. Tror også det bliver svært på fredag hvor vi er inviteret til familiefødselsdag - og der vil helt sikkert komme lækkerier på bordet!
I dag GIK vi ned og handlet - for at rører os lidt ;o)

Vi har så godt som færdiggjort bacheloropgaven, mangler kun lige at rette indholdsfortegnelsen til og så få den udskrevet. 54-55 sider nåede den op på - pyha! Det er bare så dejligt!




5 kommentarer:

  1. Er vild med din blogs nye design!! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Rikke, er også super vild med din!

      Slet
  2. Tillykke med den meget snart færdige opgave :o)
    - kan se du har været noget mere aktiv end mig i dag :o) :o) :o)

    Håber du holder stand på fredag, det er sejt du kan holde dig fra fyfy-mad, det kan jeg desværre ikke, min mit projekt her i januar hedder "lidt men godt" altså kun små bidder og meget begrænset fyfy-mad i skabe og skuffer :) har simpelthen ikke rygrad til det andet.

    SvarSlet
  3. Hvor må det være skønt at være så tæt på mål:):)
    Vi elsker kyllinge/grøntsags/kokosretter her hos os - mon du kunne lide det?:)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!