fredag den 18. januar 2013

Så er det på mandag at jeg skal til min bachelor eksamen, og spørg lige om jeg er nervøs!!! For søren da hvor jeg hader mundtlige eksamener som pesten! Også selvom jeg er klar over at jeg har job på hånden bagefter og at jeg nok aldrig skal bruge karakteren til noget...

Men midt i mine forberedelser i går, nåede jeg at gå en formiddagstur og bage nogle lækre makronkager!



I dag har jeg været henne og gøre rent for sidste gang, og været hjemme ved hende jeg laver bachelor sammen med for at begynde vores forberedelser til mandag.
tager hjem til hende i morgen igen, så vi kan få lavet vores dias show færdig....

Så denne fredag aften, hvor kæresten alligevel ikke er hjemme, bruger jeg på at øve og øve og øve....

1 kommentar:

  1. Held og lykke - og tillykke - med eksamen i dag:):)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!