tirsdag den 8. januar 2013

50 facts


Er du klar til lidt læsning?

Blev inspireret af Rikke Claudia's  sjove indlæg den anden dag på hendes fine blog Believe in Butterflies.
  
1. Ting som du aldrig tager hjemmefra uden? Går helst ikke uden for en dør uden lidt make up i ansigtet, i hvert fald mindst mascara! Derudover tager jeg aldrig hjemmefra uden min mobil, min pung/kontanter/dankort, og så min nøgler. 2. Favorit makeup mærke? Har ikke rigtig noget favorit endnu. Lige nu har jeg make up af mærkerne Nilens Jord og Rimmel. 3. Yndlings tøjbutik? Noa Noa, Vero Moda, Vila og H&M. Kan dog også sagtens finde på at købe tøj i andre butikker! 4. Favorit parfume? Flora by Gucci. 5. Høje eller flade sko? Flade sko! Af tre grunde: 1) Føler jeg bliver over 2 meter hvis jeg får højhælede på og at andre er så små, 2) så er jeg bare ikke ret god til at gå i højhælede, og 3) fladesko er meget mere praktiske, især i forhold til pædagog-jobbet. 6. Yndlings kage? Makronkager med chokoladestykker og så chokoladekage = MUMS! 7. Drikker du ofte juice? Det hænder da, men det er ikke noget jeg ofte gør. 8. Bliver du nemt sur? Ikke lige frem sur, nok mere irriteret. 9. Har du nogle forbier? JA! lider desværre af araknofobi!!! Har prøvet at blive kureret, men det virkede desværre ikke. 10. Bider du negle? Nogen gang ja - især hvis jeg ikke har neglelak på. 11. Drikker du kaffe? Nej! Kan ikke lide det, men kaffepulveret dufter godt. 12. Fester du? Ja, engang imellem. Dog ikke så ofte mere. 13. Dyrker du motion? Ja lidt. Jeg har lidt problemer med mine knæ der ikke må overbelastes og er derfor blevet påbudt ikke at dyrke motion der kan belaste knæene, såsom aerobic og fitness. Så en lille gå/løbetur bliver det til engang imellem, når jeg kan tage mig sammen. Og det kan knæene lige holde til. 14. Fest eller familiehygge? Det er da sjovt at feste engang imellem, men er helt klart mere til familiehygge! 15. Har du dyr? Jeg har haft et marsvin, der desværre måtte aflives, og nu har kæresten fisk, som jeg synes er lidt kedeligt! Når vi engang flytter i hus, vil vi gerne have kat. Jeg har faktisk en gammel kat der hedder Løkke, og hun bor ved min mor. 16. Yndlings tøjmærke? Noa Noa. 17. Et typisk outfit for dig? Jeans, lang ærmet t-shirt, stort tørklæde og korte støvler eller sorte Converse sko. Meget enkelt og praktisk;o)18. Kan du lide the? Nej desværre heller ikke. 19. Har du en kæreste? JA! Jeg kommer sammen med min dejlige kæreste igennem 5 år nu. 20. Hvorfor blogger du? Det er en måde der virker for mig hvorpå jeg kan skrive (som jeg godt kan lide) og udtrykke mig. Det er blevet en hobby som jeg rigtig godt kan lide! 21. Stil ikon? Har faktisk ikke rigtig nogen... 22. Yndlings sangerinde? Celine Dion. 23. Sidste koncert du var til? Grøn Koncert 2012. 24. Din yndlings sang? Det svinger lidt - har en meget blandet musiksmag. 25. Yndlings citat? "Når man elsker hinanden, er for evigt for kort tid!" 26. Fedeste fest? Det har været nogen af dem vi har holdt herhjemme mens vi har boet i lejligheden. 27. Beskriv din stil. Praktisk og enkel. Ville dog gerne at den blev mere feminin. 28. Det bedste du ved? Kærlighed, min kæreste og min familie, at høre musik og synge, små børn, danse og at være kreativ. 29. Det dårligste du ved? Sorg, had og tristhed. 30. Har du søskende? Ja, har en storesøster på 30 og en storesøster på 33. 31. Hvad arbejder dine forældre som? Min mor er korrespondent/sekretær og receptionist. Min stedfar er gået på efterløn og min far er pensionist. 32. Hvordan får du penge? SU indtil næste måned, hvor jeg forhåbentlig får mig et job og tjener lidt penge. 33. Arbejder du? Jeg studerer stadig her i januar og finder mig som sagt forhåbentlig et job herefter. 34. Kan du lide at træne? Egentlig ikke... 35. Yndlings årstid? Den er faktisk svær, for elsker sommeren for solen, varmen og fordi jeg har fødselsdag, men vinteren kan også være dejlig pga. sneen, hyggen og julen! 36. Hvordan redigere du dine billeder? Via Picmonkey  og Paint. 37. Det fedeste ved at blogge? At jeg føler jeg kommer "af" med noget. At blive inspireret af andre bloggere, og så alle de søde kommentarer på mine indlæg! 38. Hvad kan du bedst lide at lave på en regnvejrsdag? Putte på sofaen med min dyne, og kæresten i den anden ende, og se en god film. 39. Dit Celebrity Chrush? Da jeg var teenager var jeg vild med Leonardo DiCaprio. 40. Din bedsteveninde? Jeg har en god veninde som jeg lærte at kende da vi gik på samme efterskole. Vi er stadig gode veninder i dag! 41. Er dine forældre skilt? Ja. 42. Hvad synes du om vinter?Kan som sagt godt lide vinterens hygge og at det er jul. 43. Lyst, mørkt eller hvid chokolade? Mælkechokolade!!!!! Især den fra Marabou. 44. Dit næste køb? Ejer ikke en krone lige for tiden, så aner ikke hvad mit næste køb bliver, nok noget så kedeligt som mad. Dog kunne jeg sagtens bruge en masse tøj! 45. Hvilken iPhone har du? Jeg har ikke en iPhone, men en smartphone Sony Ericson Xperia Ray, som jeg fik i julegave af kæresten. 46. Hvilket kamera har du? Et Nikon kamera, jeg låner af kæresten. 47. Hvilket stjernetegn er du? Krebs. 48. Kan du lide at tegne? Vil hellere male. 49. Læser du tit bøger?Nej det sker ikke særlig tit. Jeg er dog nu i gang med Fifty Shades of Grey, nr 1.50. Har du det godt? Ja det har jeg. Er generelt glad og lykkelig!



Hvad synes I om dette indlæg????




2 kommentarer:

  1. Det var super hyggeligt at læse og er glad for, at jeg kunne inspirere dig! :)

    SvarSlet
  2. Jeg elsker indlæg som disse :D

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!