søndag den 18. november 2012

Tavsheden..

...skyldes at jeg i fredags måtte droppe opgaveskrivningen da jeg fik ondt i maven og kvalme og måtte ligge mig i sengen i stedet for. 
Håbede at det ville gå over, men fik det dårligere og dårligere, og kunne derfor desværre ikke tage med hr kæreste ud og spise med nogle venner. Fik feber om aftenen og sov dårligt om natten. 
Lørdag formiddag tog kæresten af sted til familiefødselsdag, jeg heller ikke kunne deltage i, da jeg stadig var syg. Prøvede at spise en smule, men kunne næsten ikke få det ned. I løbet af aftenen fik jeg det lidt bedre - kunne mærke jeg ikke havde feber mere. I nat sov jeg rigtig godt, og i dag har jeg "kun" lidt problemer med maven og en smule kvalme. Så det er da fremgang! Og det er også nødvendig, da jeg simpelthen bliver nødt til at få skrevet på bacheloropgaven i dag, da jeg i morgen skal mødes med hende jeg skriver den sammen med, og derfor gerne vil ha' nået at skrive det som vi havde aftalt!
Håber sygdommen i løbet af dagen går helt væk, så jeg er frisk fra i morgen, så jeg også kan arbejde som vikar på tirsdag som jeg har sagt ja til!


Håber I andre har haft en lidt bedre weekend end mig!?


2 kommentarer:

  1. Øv med al den sygdom, men godt, at der er fremgang at spore - trods alt:)
    Liva har været syg siden fredag, så vi har hygget os herhjemme med indendørshyggeprojekter. Hun er stadig sløj, men det går heldigvis også fremad:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har desværre kun kunne ligge i sengen og ikke foretage mig noget som helst...
      Også rigtig go' bedring med Liva-pigen;o)

      Slet

Tusind tak for din kommentar!