søndag den 25. november 2012

Julestemning

Koncerten gik godt i går - både hr kæreste og min mor var benovet over hvor godt det lød;o)
Julefrokosten var rigtig hyggelig, men vi var desværre kun 14 ud af nogen og 20, og den døde desværre hurtigt ud, så var allerede hjemme ved 00.30 riden igen. Kæresten var til en anden fest, og kom senere hjem, da jeg var faldet i søvn. Han har lidt tømmermænd i dag og ligger på sofaen. Jeg har heldigvis ikke tømmermænd men har bare været træt, så har også bare ligget foran tvet hele dagen....
Nu sidder jeg her foran computerskærmen og tjekker blogge imens jeg hører julemusik, og prøver at tage mig sammen til at få skrevet lidt på opgaven, men det er svært... Er kommet rigtig meget i julestemning, og se lige hvad jeg faldt over:



Mulighed for sne til weekenden!!!!! Lige når vi skal til at gå ind i julemåneden! Hvor hyggeligt!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak for din kommentar!