mandag den 12. november 2012

Kære Julemand, jeg ønsker mig....

Der er efterspørgsel på mine juleønsker, så derfor dette indlæg;o)


Fra google-billeder

Jeg ønsker mig som regel ikke en masse bestemte mærketing, men håber I kan få lidt inspiration her:


*Sorte stjerne-ørestikker, ala disse:
Fra google-billeder













*Tøj
*Gavekort til tøjbutikker, Matas, Panduro og Ikea
*Stor plakat med verdenskortet
*Sort mobiltaske til at have om halsen
*Holmegaard Heart lysestager

Fra http://www.kop-kande.dk













*Poul Pava malerier (el. lign./kopier)
*Tørklæder med stjerner eller prikker på
*Glimmer neglelak
*Strik kjole
*Striktrøjer
*Brødkurv
*Sort vase
*Jule dækkeservietter: "To hjerter i takt"
Fra http://www.kop-kande.dk














Var der noget I kunne skrive på jeres ønskeseddel? 
Vil også meget gerne høre om hvad I ønsker jer denne jul!



1 kommentar:

  1. Tak for ønskelisten - hvor er du sød!:) Det er så rart med lidt inspiration:):) og jeg er allerede ret inspireret!:) Tror jeg vil lave et lignende indlæg på min blog med nogle af mine ønsker:)

    SvarSlet

Tusind tak for din kommentar!